Klachten en complimenten
We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent over je verblijf in Bernhoven. Toch kan het gebeuren dat niet alles goed is gegaan. In dat geval vinden wij het fijn als je dat bespreekt met ons. Ook als je ergens tevreden over bent en dat graag wil laten weten staan wij daarvoor open.
Klachten
Als je ergens niet tevreden over bent kun je allereerst terecht bij de medewerkers van de betreffende afdeling. Zij kunnen direct actie ondernemen als dat nodig is. Meestal kom je door een goed gesprek tot een oplossing.
We begrijpen dat deze directe benadering niet voor iedereen even gemakkelijk is. Daarom kun je ook altijd contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Dit kan via het klachtenformulier.
Samen met de klachtenfunctionaris bekijk je welke mogelijkheden er zijn om tot een oplossing te komen. In veel gevallen vervult de klachtenfunctionaris een bemiddelende rol bij het oplossen van de onvrede of de klacht. Hier vind je alle informatie over de Klachtenregeling Patiënten Bernhoven.
Complimenten
Ben je tevreden over Bernhoven of heb je een suggestie of tip? Dan horen wij dat graag. Via dit formulier kun je jouw compliment of suggestie aan ons doorgeven. Natuurlijk kun je jouw compliment of suggestie ook direct aan de afdeling geven. Dit helpt ons om onze zorg- en dienstverlening nog verder te verbeteren.
Daarnaast kan je als patiënt Zorgkaart Nederland gebruiken om je ervaringen te delen en de ervaringen van andere patiënten te zien. Zorgkaart is een initiatief van de Patiëntenfederatie.